Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
9 September 2010, om 03:40:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
SMF 1.1.4 (Simple Machines Forum) is uit !

StartpaginaStartpagina HelpHelp ZoekZoek InloggenInloggen RegistrerenRegistreren
+  YaBB.nl
|-+  Nieuws
| |-+  Nieuws & mededelingen
| | |-+  YaBB.nl
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: YaBB.nl  (gelezen 1687 keer)
« Gepost op: 13 Oktober 2009, om 07:35:55 »
Offline Marco
Beheerder
Gold member
-M/\rc()-
Geslacht: Man

Ls.

de afgelopen jaren is YaBB.nl niets meer of minder gebleken als een plek waar ik af en toe eens kom kijken omdat ik een mailtje heb gekregen dat de database een probleem heeft gehad of als ik een spamberichtje in de mailbox vond die gericht was aan info@yabb.nl of zoiets uglystupid2.

Er valt helaas niets meer te beleven c.q. te onderhouden. Support verloopt via simplemachines.org en daardoor is yabb.nl voor mij eigenlijk niet interessant meer om me mee bezig te houden Undecided.

Ik heb XrD al aangegeven dat het domein wat mij betreft vrij is voor een ieder die er iets leuks mee wil gaan doen en hij gaf aan interesse te hebben. Alleen is het nu een aantal weken stil en wil ik eigenlijk wel een knoop doorhakken.

Dus : wie heeft er interesse om het stokje over te nemen ? Reageer aub. in deze thread en niet via mail of IM.

« Antwoord #1 Gepost op: 13 Oktober 2009, om 11:54:33 »
Offline arnodevries
Nieuw Lid
*
Dit forum is het helemaal !

Cry Wat jammer! Ik moet zeggen dat ik er ook niet meer kom, maar ik vond het een top initiatief. Dank je wel voor alle bloed, zweet en tranen. En heel veel succes met alles wat jullie doen!
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Oktober 2009, om 18:32:57 »
Offline snatzers
YaBB geek
Op vragen krijg je antwoorden!

Kun je niet iets nieuws opzetten? Ik had er vroeger veel aan gehad. Het werd bijna een hobby, toen opeens alles ging veranderen. Hoe komt het nu eigenlijk dat het yabb niet meer draait?

Goed dan veranderd het maar. Als ik zeg links ga je rechts en als ik recht ga je........

nee man rechtdoor!!
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Oktober 2009, om 18:44:57 »
Offline snatzers
YaBB geek
Op vragen krijg je antwoorden!

Wat zijn de kosten eigenlijk voor dit domein?

Goed dan veranderd het maar. Als ik zeg links ga je rechts en als ik recht ga je........

nee man rechtdoor!!
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Oktober 2009, om 20:53:21 »
No avatar! Offline Wezz6400
YaBB.nl Team
Legende

Ik heb ruimte zat op m'n servertje, ik wil er wel een YaBB.nl memorial pagina oid van maken, heb je de oude layouts c.q. templates eigenlijk nog?

De kosten van het domein zijn ook het punt niet lijkt me, die kan ik gewoon naar m'n eigen registrar verhuizen. Smiley
« Antwoord #5 Gepost op: 14 Oktober 2009, om 14:46:37 »
Offline Marco
Beheerder
Gold member
-M/\rc()-

Welke oude layouts / templates ? Die van héél lang geleden Wink ? Nee, die zijn historie........

« Antwoord #6 Gepost op: 15 Oktober 2009, om 19:39:33 »
No avatar! Offline Wezz6400
YaBB.nl Team
Legende

Ik doelde op de layouts uit de tijd dat SMF nog YaBB SE heette, en ik kan me ook nog een layout herinneren van daar weer voor toen YaBB SE nog niet eens bestond. Maar ik begrijp dat die helaas verdwenen zijn. Undecided
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Oktober 2009, om 22:04:16 »
Offline Marco
Beheerder
Gold member
-M/\rc()-

Ik weet wel wat je bedoelt, maar nee.....die zijn echt niet meer te vinden. Of iemand moet nog een oude backup hebben .... ?

« Antwoord #8 Gepost op: 24 Oktober 2009, om 11:57:26 »
Offline Kitty
Beheerder
Die hard
Straaaal !!
XVM....
Geslacht: Vrouw

Mischien dat Tim die nog heeft

« Antwoord #9 Gepost op: 24 Oktober 2009, om 12:05:06 »
Offline Kitty
Beheerder
Die hard
Straaaal !!
XVM....
Geslacht: Vrouw

Trouwens, ik ben ook bereid om dat stokje over te nemen .... heb ook de ruimte ervoor op mijn servertje Wink

« Antwoord #10 Gepost op: 5 November 2009, om 16:21:58 »
No avatar! Offline Acf
Die hard
verander deze tekst!

http://web.archive.org/web/20031215184616/www.yabb.nl/forum/

mja of je kunt hem nog een keer maken Wink
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: