YaBB.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1] 2 3 4  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Het is rustig geworden  (gelezen 42179 keer)

edwinf1

• Gast
Het is rustig geworden
« Gepost op: 17 september 2006, om 22:53:13 »

Na enige tijd afwezig te zijn geweest ben ik weer terug. Wat me opvalt is dat  het nog al rustig is. In "mijn" tijd was het lekker druk, wat kan er aan gedaan worden om het weer naar het oude niveau te brengen?

Overigens, de site ziet er goed uit  8)

Groet,
Edwin

Boudewijn

• YaBB.nl Team
  • Legende
  • Geslacht: Man
  • Ik geef geen support via IM, MSN, ICQ, Mail, enz.!
Re: Het is rustig geworden
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2006, om 23:10:28 »

Edwin! Welkom terug :)

Wezz6400

• YaBB.nl Team
  • Legende
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2006, om 01:28:04 »

Een zoveelste reddingspoging ondernemen lijkt me weinig zinvol. Van support is voor reeds langere tijd eigenlijk al geen sprake meer. YaBB.nl is dood. Laten we haar niet langer kunstmatig in leven houden maar begraven, en ons herinneren wat zo mooi was in plaats van deze trieste rommel maar eindeloos te laten voortbestaan. :-\

Marco

• Beheerder
  • Gold member
  • -M/\rc()-
    • Marco's site
« Reactie #3 Gepost op: 19 september 2006, om 20:07:15 »

Ha die Edwin !

Al verwoord onze "benjamin" het wat bot..............het klopt. Er is niets meer over van de support. Mede doordat de meesten andere werkzaamheden hebben en het feit dat simplemachines.org nu eenmaal DE verzamelplek is geworden voor de (SMF) support.

Het is niet anders.

We kunnen het opdoeken wat mij betreft, maar daar moeten we wat meer meningen voor hebben denk ik ;)

Boudewijn

• YaBB.nl Team
  • Legende
  • Ik geef geen support via IM, MSN, ICQ, Mail, enz.!
« Reactie #4 Gepost op: 19 september 2006, om 20:48:19 »

Mee eens op zich, wat mij betreft heeft het weinig nut het zo maar te laten staan.

Afgezien daarvan, herhaal ik nog eens wat ik al eerder heb gezegd. Mocht iemand nog grote plannen hebben, ik ben beschikbaar.

edwinf1

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 20 september 2006, om 19:56:39 »

Hmm...

Zat er vast al in dat er acties en gedachtes zijn geweest om deze site weer nieuw leven in te blazen.

Als er geen support meer geven hoeft te worden omdat iedereen naar smf gaat dan kun je zeker afvragen wat de zin is om deze site in de lucht te houden. We hebben in ieder geval een mooie tijd gehad waar ik toch met veel plezier op terug kijk.

Just my 2 cents

XrD

• Beheerder
  • YaBB freak
  • CoreISP.nl
    • CoreISP Corporation :: Hosting, Servers, Etc.
« Reactie #6 Gepost op: 21 september 2006, om 01:21:46 »

Ik vindt dat Yabb.nl moet blijven bestaan,
het is nog steeds een bron van informatie in het nederlands,
een van de weinige, of mischien de enigste echte goeie.

Nee er wordt inderdaad niet echt support meer gegeven,
maar de forums zijn wel een bron van informatie,
en hulp kan altijd geboden worden al is het maar een klein beetje.

YaBB.nl weg laten gaan zou ontzettend zonde zijn naar mijn mening.
CoreISP Corporation
Connect to the world

SP2 Dev Team (Ron)

• YaBB freak
  • SP2 is het helemaal !
    • YaBB SP2 Developer Board
« Reactie #7 Gepost op: 21 september 2006, om 13:50:28 »

Alhoewel ik ook al een hele tijd niet meer hier online geweest ben moet ook ik concluderen dat het hier stiller is geworden dan op de gemiddelde begraafplaats in de randstad.

Maar, behalve om nostalgische redenen die Edwin noemt, want we hebben hier in het verleden heel wat afgetypt met elkaar is elke andere reden om het te laten leven zinloos.
SMF support -> simple machines
YaBB1.x en 2.x support met alle mods -> yabbforums en boardmod
YaBBSE -> RIP
YaBBLE -> RIP
YABB platinum -> RIP

Eerlijk gezegd is de yabbforum community en die van boardmod sinds Y2.1 weer stevig aangetrokken en hebben we aan schrijvers en mod ideetjes geen enkel gebrek daar.
Soon in a theater near you YaBB2.2, het best beveiligde Perl board in deze Galaxy en erbuiten  ^-^

Greetz,

Ron

XrD

• Beheerder
  • YaBB freak
  • CoreISP.nl
« Reactie #8 Gepost op: 21 september 2006, om 17:12:04 »

Ja YaBB LE had eigenlijk weer in leven moeten zijn door mij en een partner,
maar een van de zips was corrupt en de rest heb ik niet meer van de crash,
en ik weet dus ook de naam niet maker van de persoon die YaBB LE onderhield,
die zoek ik al een tijdje eigenlijk... moet al die .zip's hebben :-X
CoreISP Corporation
Connect to the world

edwinf1

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 21 september 2006, om 22:19:03 »

De maker van YABBLE is Jarno. Kijk een op f1manager.info voor zijn email adres of koppel jarno aan f1manager.info  ;D

Wezz6400

• YaBB.nl Team
  • Legende
« Reactie #10 Gepost op: 22 september 2006, om 00:46:24 »

Mja ik zei het misschien wat recht voor z'n raap maar als je kijkt naar de statistieken en de topics van de laatste maanden dan is het niets meer. Van "een beetje support" is namelijk ook geen sprake. Vragen worden nog wel gesteld maar half en vaak zelfs helemaal niet beantwoord. YaBB.nl heeft dus in feite zijn functie verloren.
Als ik het over dichtgooien heb dan bedoel ik overigens niet dat de hele boel dan maar op zwart moet en weg. Daar heeft niemand wat aan en bovendien is het vrij zonde. Alleen de manier waarop het nu draait is zo zonde. Alsof je oude huis niet meer bewoont is en totaal verpaupert. Je hebt er goede herinneringen aan maar de staat waarin het nu verkeerd is niet prettig om te zien. Dat geld voor YaBB.nl wat mij betreft ook, goeie herinneringen maar al die boards die blijven zoals ze zijn op een onbeantwoordde vraag hier en daar na is niet iets waar ik met plezier naar kijk. Wat er dan mee zou moeten c.q. kunnen weet ik zo 123 ook niet precies. Maar ja, misschien vinden jullie wel iets heel anders. Schiet maar af. ;)

Overigens, mochten er serieuze plannen zijn voor een wederopstanding van YaBBB LE dan zou ik wel bereid zijn om daar ook mijn steentje aan bij te dragen. Maar dan heb ik het ook over echt serieuze plannen met een goed team en een goed plan. Mocht dat het geval zijn doe me dan even een pm hier. :) (Klinkt misschien wat raar uit mijn mond voor de mensen die mij nog van een paar jaar geleden kennen, maar in een paar jaar kan er toch best wat veranderen. ;) )

XrD

• Beheerder
  • YaBB freak
  • CoreISP.nl
« Reactie #11 Gepost op: 25 september 2006, om 16:11:59 »

Wezz,

Als we besluiten er verder aan te werken (we zijn nu ff aan het kijken hoe en wat) dan zal ik je zeker even een PM sturen,
bedankt! :)
CoreISP Corporation
Connect to the world

Kitty

• XVM....
  • Beheerder
  • Die hard
  • Geslacht: Vrouw
  • Straaaal !!
    • ICT-Works
« Reactie #12 Gepost op: 2 oktober 2006, om 16:06:16 »

Het is de mensen ook wel erg makkelijk gemaakt één klik in bv. cpanel en je hebt een forum of een ander script.
Jammer daarvan is alleen dat men geen flauw idee heeft van wat ze eigenlijk hebben.

Gek genoeg geef ik nog regelmatig support, maar op een breder vlak en aan een andere groep mensen.

YaBB is voor mij niet voltooit verleden tijd, ik kuis regelmatig het forum van allerhande spam lees vaak nog oude berichten door.
Prive heb ik er naast Wezz een enorm gezellige vriend en partner in allerhande internetdingen aan overgehouden, waar ik nu drie jaar dagelijks mee samenwerk en we hebben in iedergeval een leuk begin begin van een ITC bedrijfje op poten gezet.

Wezz heeft wel een beetje gelijk YaBB - NL heeft geen toegevoegde waarde meer voor de scripts die nu uitkomen, maar helemaal dood is YaBB - NL zeker niet.

YaBB Le is een leuk idee en mischien is het wel is leuk om te inventariseren wat voor meer scripts er door de diverse leden zijn geschreven en  is kijken of daar wat mee te doen is.

Kitty

« Laatst bewerkt op: 2 oktober 2006, om 17:38:09 door Kitty »

Kitty

• XVM....
  • Beheerder
  • Die hard
  • Geslacht: Vrouw
  • Straaaal !!
    • ICT-Works
« Reactie #13 Gepost op: 2 oktober 2006, om 17:37:38 »

Groet,
Edwin

DE Edwin ??

Ik deed er een uur over om me dat te bedenken!!  8)

Heee wat leuk !!

Hoe is het ? Wat doe je ? Ben je nog steeds zo druk ?

Kitty

edwinf1

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 2 oktober 2006, om 21:15:12 »

DE Edwin ??

Ik deed er een uur over om me dat te bedenken!!  8)

Heee wat leuk !!

Hoe is het ? Wat doe je ? Ben je nog steeds zo druk ?

Kitty

Hoi Kitty,

Yep, de Edwin van het eerste uur van YaBB.nl.

Met mij gaat allles goed, ben nog steeds getrouwd met de dame die ik 25 jaar geleden leerde kennen (als ik in mijn omgeving kijk lijkt dat best uniek).

En wat de drukte betreft, het lijkt wel (eigenlijk is het ook gewoon zo) dat het nog drukker is geworden. Maar ja wat wil je ook als je bij een bedrijf werkt waar er 1000 banen weg moeten en ik als vice-voorzitter van de medezeggenschap toch de belangen van de medewerkers moet behartigen, dan ben je veel aan het overleggen en 's avonds zaken verder uitwerken en/of lezen.

Maar hoe gaat het met Kitty, nog steeds in het vervoer (naast het IT bedrijf)?
Pagina's: [1] 2 3 4  Allemaal   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.057 seconden met 22 queries.