YaBB.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Help!!!!!!  (gelezen 4275 keer)

vt656400

• Gast
Help!!!!!!
« Gepost op: 4 september 2005, om 00:02:20 »

Geachte,

Ik heb op beide forums(YaBB.nl en bij Simple machines)gekeken en gezocht maar niet gevonden, hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.

We hebben met onze rugbyclub een Website: http://www.rc-schilde.be met bijhorend Forum: jullie Forum.

Tot begin van vorige week gebruikten we het YaBB 1 Gold 1.4 Forum, Midden deze week stapten we over naar SMF 1.0.5. Deze overstap verliep vlot.  Deze middag stapten we naar de versie SMF 1.1 Beta 3 public over. Dit ging ook vlot.

Nu mijn problemen:

Probleem 1
Als ik berichten opmaak en wil even kijken hoe hun opmaak al is en ik klik op de “bekijken”-toets
dan verschijnt er boven de kader van het bericht een kadertje met daarin de vermelding:”bericht bekijken” en daaronder staat: “haalt concept op”.

Onderaan verschijnt er dan in den balk met een driehoekje Fout op de pagina.

Als ge daar dan op dubbelklikt dan komt er een kadertje met de tekst als hieronder: 
Problemen met deze webpagina kunnen ervoor zorgen dat de pagina onjuis wordt weergegeven of onjuist werkt. U kunt dit bericht voortaan weergegven door te dubbelklikken op het waarschuwingspictogram op de statusbalk.
                                                            en dan de eigenlijke melding:
regel: 113
teken:12
fout:'getElementsByTagName(...).0' is leeg of geen object
Code: 0
URL: http://www.rc-schilde.be/cgi-bin-smf/index.php?action=post;board=1.0

Ik weet nie waar da vandaan komt

Probleem 2:
Als ik onderaan op de indexpagina in het infocenter klik op de link “meer statistieken” dan verschijnt er wederom een fout op de pagina, zie hieronder:
Problemen met deze webpagina kunnen ervoor zorgen dat de pagina onjuis wordt weergegeven of onjuist werkt. U kunt dit bericht voortaan weergegven door te dubbelklikken op het waarschuwingspictogram op de statusbalk.
                                                            en dan de eigenlijke melding:
regel: 532
teken:108
fout:syntaxisfout
Code: 0
URL: http://www.rc-schilde.be/cgi-bin-smf/index.php?action=stats

Het lijkt mij of ik ergens een verkeerde instelling gebruik

Help me aub
Ik weet niet wat ik moet doen:

Hopelijk kunnen jullie helpen

Thanks op voorhand
Grtz peterke
« Laatst bewerkt op: 4 september 2005, om 07:46:24 door vt656400 »

Compuart

• SMF prutser
  • Beheerder
  • Compleet geYaBBd
  • Geslacht: Man
  • I love SMF
    • Compuart.nl
Re: Help!!!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2005, om 12:32:10 »

Volgens mij gaat't in beide gevallen om bugs in SMF. Probeer de Post.template.php uit het huidige thema eens te vervangen door de Post.template.php van het default theme. Bijgevoegd een nieuwere versie van Stats.template.php.
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.048 seconden met 22 queries.