YaBB.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: YabbChat probleempje  (gelezen 5704 keer)

arsp

• Nieuw Lid
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
YabbChat probleempje
« Gepost op: 4 maart 2004, om 22:24:34 »

Ik heb via BoardMod versie 1.98 van YabbChat proberen te installeren (en zoals in de help staat, alle chmods uitgevoerd).

Als ik echter Chatroom Control Center kies in het admin menu, dan springt het scherm terug naar de indexpagina van het board... heeft iemand een idee wat ik over het hoofd gezien heb?

Werkt deze versie uberhaupt met Yabb Gold 1.3.1?

Alvast dank!

SP2 Dev Team (Ron)

• YaBB freak
  • Geslacht: Man
  • SP2 is het helemaal !
    • YaBB SP2 Developer Board
Re:YabbChat probleempje
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2004, om 21:40:59 »

Ik heb via BoardMod versie 1.98 van YabbChat proberen te installeren (en zoals in de help staat, alle chmods uitgevoerd).

Als ik echter Chatroom Control Center kies in het admin menu, dan springt het scherm terug naar de indexpagina van het board... heeft iemand een idee wat ik over het hoofd gezien heb?

Werkt deze versie uberhaupt met Yabb Gold 1.3.1?

Alvast dank!
De wijzigingen die in YaBB.pl worden gedaan (de commando's die worden toegevoegd om chat aan te spreken) dienen verplaatst te worden (in de nieuwe stijl) naar SubList.pl

arsp

• Nieuw Lid
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Re:YabbChat probleempje
« Reactie #2 Gepost op: 10 maart 2004, om 23:09:46 »

Dank voor het antwoord! Het bleek achteraf niet de oorzaak te zijn van mijn probleem. Toen ik de huidige versie van Sublist.pl van de server downloade en opende bleek het een oude versie te zijn.

M'n freeware FTP pakketje (Coffeecup) had het bestand niet overschreven. Iets dergelijks was me al eerder overkomen, toen uploade hij sommige bestanden gedeeltelijk (gelukkig staan die 1'en er in).

Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.048 seconden met 22 queries.