YaBB.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: HELP!! admin password error?!  (gelezen 4622 keer)

fraggle

• Nieuw Lid
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
HELP!! admin password error?!
« Gepost op: 20 januari 2004, om 09:38:08 »

Ik was gisteren aan het spelen met de smtp support en wilde als test net doen of ik,(admin) mijn password vergeten was. Kijken wat er gebeurde....

OK, smtp deed het dus niet, maar vervelender is dat ik nu niet meer kan inloggen. Hij accepteert met password niet meer.

Wat nu? Is er een manbier om toch nog 'binnen' te komen als admin?? Desnoods door via ftp ergens in een file iets te wijzigen??

Wezz6400

• YaBB.nl Team
  • Legende
  • Geslacht: Man
Re:HELP!! admin password error?!
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2004, om 11:34:58 »

Je zult in het bestand Settings.php de instellingen voor de e-mail goed moeten zetten en opnieuw je password opvragen.

fraggle

• Nieuw Lid
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2004, om 12:54:29 »

OK, duidelijk...

Volgende vvraag, ik had dus al/nog problemen met de mail settings, wanneer ik mail wil vesruren krijg ik te zien dat er een error is en wordt ik naar een pagina gestuurd waar iets staat te lezen al zou de mailserver niet goed zijn geconfigureerd. navraag bij de provider leert me dat dit niet het geval is...
Ik heb alleen een smtp servernaam, een login en een wachtwoord. Wanneer ik die gegevens invul in de settings.php en ik kies voor smpt mail ipv sendmail, dan zou het toch moeten werken??  Wat doe ik dan fout?

trippo

• Junior YaBB'er
  • **
  • Geslacht: Man
  • kijk ook es op mijn forum
    • mijn forum!
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2004, om 21:33:41 »

of upload de Install.php opnieuw, ff installeren en klaar. als het goed is staan dan alle berichten enz. er nog op. (moet je wel dezelfde DataBase Prefix opgeven, meestal: yabble_)  ;)
trip, The Trip
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.049 seconden met 21 queries.