YaBB.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraagje over YabbSE  (gelezen 5876 keer)

Razer

• Nieuw Lid
  • *
  • Dit forum is het helemaal !
Vraagje over YabbSE
« Gepost op: 27 november 2003, om 00:42:06 »

Hallo,

Ik ben een nieuwe gebruiker van YabbSE. Ik heb nog nergens de optie gevonden om een heel gedeelte van het forum op slot te doen. Dus dat er niet meer in gereplyd kan worden. Hievoor gebruikte ik PHPBB en daar kon dat heel gemakkelijk. Ik bedoel dus dat je als je het op dit forum zou willen doen dat je dan bijvoorbeeld een slotje op  YaBB Support (Perl/CGI) doet. Dus dat alles wat daar dan in zit ook op slot is.

Iemand enige idee?

Greetz,
Roy

Compuart

• SMF prutser
  • Beheerder
  • Compleet geYaBBd
  • Geslacht: Man
  • I love SMF
    • Compuart.nl
Re:Vraagje over YabbSE
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2003, om 01:51:37 »

De mogelijkheden bij YaBB SE zijn nog enigszins beperkt op dat gebied. Het handigst is om van je board een announcement (aankondigingen) board te maken. Dan kunnen alleen admins en global moderators er posten. Wel kan iedereen er nog reageren. Bovendien worden alle berichten die er geplaatst worden gezien als announcements en worden er zodoende notificaties gestuurd naar iedereen die dat heeft aangevinkt. Dat kun je ondervangen door ergens anders het bericht te schrijven en vervolgens dat bericht te verplaatsen naar het announcement board.

Maar hele specifieke rechten zoals bij phpBB zijn pas bij SMF ingevoerd en dat is nog niet uit.

Jacala

• Gast
Re: Vraagje over YabbSE
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2006, om 11:58:41 »

Er is wel een SMF waarbij het mogelijk is!

Deze kan het wel: http://www.simplemachines.org/download.php/smf_1-0-5_install.zip

Wezz6400

• YaBB.nl Team
  • Legende
  • Geslacht: Man
Re: Vraagje over YabbSE
« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2006, om 01:53:14 »

Reageren na ruim twee jaar is volstrekt nutteloos. Slotje.
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.054 seconden met 22 queries.