YaBB.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Spikecity a.k.a. Ron verlaat YaBB.nl  (gelezen 9830 keer)

Wezz6400

• YaBB.nl Team
  • Legende
  • Geslacht: Man
Spikecity a.k.a. Ron verlaat YaBB.nl
« Gepost op: 20 augustus 2003, om 22:45:22 »

Beste gebruikers,

Het is jullie misschien wel opgevallen dat Ron zijn account heeft verwijderd. Ik wil hier namens het team toch een verklaring voor geven aan de gebruikers.
Er zijn de laatste tijd nogal hevige discussie's gaande binnen het team, ik zal er geen doekjes om winden aangezien jullie ook wel kunnen raden waar dat over gaat: de komst van SMF en wat er in verband met die komst gaat gebeuren met YaBB.nl in de toekomst. Er is op dit moment nog niets beslist en dus kan ik daar nog geen mededelingen over doen.
Wel heeft Ron besloten om als gevolg van de meningsverschillen in die discussie's deze website te verlaten. Ik denk dat ik namens het gehele team spreek als ik zeg dat wij dit allemaal betreuren, dit is nooit de bedoeling geweest. En wij vinden het jammer dat de meningsverschillen binnen het team hiertoe geleid hebben.
Als laastste kan ik jullie er van verzekeren dat er in de toekomst hoe dan ook goede Nederlandstalige support voor alle YaBB versies en ook SMF geboden zal worden.

Wezz6400 alias Wessel Bakker
Namens het YaBB.nl Team

Deze topic staat met opzet bij de Feedback en niet in het nieuwsboard aangezien dit een zaak is die naar mijn mening wel op het forum maar niet op de voorpagina van de site thuishoort.

Edit: geen achternamen plaatsen zonder dat hij er van af  weet.
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2003, om 23:13:54 door Edwin »

admin

• Gast
Re:Spikecity a.k.a. Ron verlaat YaBB.nl
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2003, om 00:09:58 »

Names Ron wil ik deze post even plaatsen.

Beste YaBBers,

Er komt eens een tijd dat je door allerlei omstandigheden en ontwikkelingen binnen yabb.nl jezelf niet meer zo thuis voelt bij een club.
Dit heeft overigens niets te maken met onderlinge ruzies met mensen binnen het team of met leden, maar meer met recente mededelingen van en over SMF, waar ik een bepaalde mening over heb die klaarblijkelijk niet in goede aarde valt bij de andere mensen.
Hiermee wil ik niets negatiefs zeggen over SMF als forum software en ik ben overvan overtuigd dat dit een meer dan waardige vervanger zal worden van YaBB SE, waaraan niet meer verder wordt ontwikkeld.
De namen van de mensen uit het SMF dev team geven mij alleen al een bijzonder goed gevoel over de kwaliteit van de code onder de motorkap van dit nog uit te komen forumpakket.

Het enige wat ik moet concluderen is dat SMF qua naam en referentie weinig meer te maken heeft met YaBB (SE) en alle afgeleide producten die door de diverse teams/mensen binnen het yabb.nl zijn gecreëerd, een discussiepunt waar ik het onderling niet eens kon worden met anderen in het team.

Als je dan voor jezelf één en ander op een rijtje hebt gezet, je agenda eens goed bekijkt, eens op het randje van wat fatsoenshalve nog net mag hebt gediscussieërd met je teamleden en er niet uitkomt dan moet je voor jezelf een verstandig besluit nemen en opstappen voordat het wel over het randje gaat.

Ik ben nog steeds van mening dat het yabb.nl team een van de beste groepen mensen is die zich bezig houden met YaBB support, en alleen het internationale team op yabbforums.com komt hier in de buurt, dus ik laat zeker geen gat achter binnen de groep door te vertrekken.

Kortom, ik zal mijn tijd verder op yabbforums.com gaan besteden aan het afmaken van SP2, waarmee ook gelijk Platinum Release ontwikkeling ten einde komt, mede omdat er zoveel functionaliteit in SP2 zit dat verder ontwikkelen geen nut meer heeft en SP2 code vele malen sneller en beter is.

Dus als je me zoekt, moet je op boardmod of yabbforums zijn, bovendien is door het wissen van mijn account ook ineens mijn emailadres in 2980 voud zichtbaar geworden, dus als je je geroepen voelt om te reageren, schrijven mag, antwoorden mijnerzijds is niet verplicht.

Het team wens ik desondanks gemeend heel veel succes met het nogal onzekere verhaal, ik hoop echt dat jullie eruit komen.

Groetjes en misschien tot ziens,

Ron aka Spikecity.

vincent1

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2003, om 07:24:56 »

Jammer...

Als ik op dit moment deze verhalen lees kan ik niets anders dan melden dat ik hier een bepaald gevoel over heb dat ik hier (denk ik) maar beter niet neer kan zetten...

Nu Ron weg is gevallen, houdt dat dan ook in dat de Platinum support gestopt wordt op YaBB of het toekomstige YaBB/SMF?

Wezz6400

• YaBB.nl Team
  • Legende
« Reactie #3 Gepost op: 21 augustus 2003, om 11:40:07 »

In Ron's bericht staat dat Platinum niet meer verder ontwikkeld zal worden. Maar zolang er op het Platinum board nog vragen gesteld worden zullen die nog beantwoord worden.

Kitty

• XVM....
  • Beheerder
  • Die hard
  • Geslacht: Vrouw
  • Straaaal !!
    • ICT-Works

Micra Fan Club.nl

• YaBB freak
    • Micra Fan Club.nl
« Reactie #5 Gepost op: 22 augustus 2003, om 12:26:15 »

Ron is niet de enige die een verandering ondergaan is... Apart allemaal...

Ron als je dit leest, ik wens je veel suc6 verder, en spijtig dit te moeten lezen!

SP2 Dev Team (Ron)

• YaBB freak
  • SP2 is het helemaal !
    • YaBB SP2 Developer Board
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2003, om 23:30:16 »

Ron is niet de enige die een verandering ondergaan is... Apart allemaal...

Ron als je dit leest, ik wens je veel suc6 verder, en spijtig dit te moeten lezen!
Uiteraard lees ik dit ;D
Moest toch weer een account aanmaken om Platinum hier te blijven supporten (het blijft je kindje weet je).

En je moet het niet te zwaar opvatten, zie het positief, ik kan al mijn tijd en talent nu stoppen in SP2 en ik beloof je dat dit een kick-ass board gaat worden.

Ron
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2003, om 23:30:55 door SP2 Dev Team »

Micra Fan Club.nl

• YaBB freak
    • Micra Fan Club.nl
« Reactie #7 Gepost op: 1 september 2003, om 10:42:22 »

Ik ben heel erg benieuwd Ron ;)

PetunuS

• Java newbie
  • Compleet geYaBBd
  • petunus 1.0 BETA
    • Foravista.nl -- het jongeren forum.
« Reactie #8 Gepost op: 1 september 2003, om 17:16:28 »

mogen we nu ook weten wat er met marco en edwin aan de hand is?

Micra Fan Club.nl

• YaBB freak
    • Micra Fan Club.nl
« Reactie #9 Gepost op: 1 september 2003, om 17:23:45 »

Ja idd. En Tim!

Kitty

• XVM....
  • Beheerder
  • Die hard
  • Geslacht: Vrouw
  • Straaaal !!
    • ICT-Works
« Reactie #10 Gepost op: 1 september 2003, om 17:30:01 »

Voor zover ik weet waren ze allemaal 5 minuten geleden nog kern gezond.

Nee en ook op het op het forum hier is niets met ze aan de hand.
Het wisselen van statussen is wel vaker om de meest uiteenlopende redenen gebeurd, ik ben eigenlijk heel verbaast dat het jullie nu ineens opvalt.

We zijn op dit moment nog steeds druk bezig om de jongste forum aanwinst het juiste plekje binnen YaBB-NL te geven.

Zodra daar verder nieuws over is zullen jullie dat vast als eerste kunnen lezen op het aankondigingenbord.

Kitty
« Laatst bewerkt op: 1 september 2003, om 17:31:25 door Kitty »

Marco

• Beheerder
  • Gold member
  • -M/\rc()-
    • Marco's site
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2003, om 19:23:13 »

Ik wordt de laatste dagen wel met een dikke strot wakker, mischien een beginnende verkoudheid ?

Mmmhhhh....maar es vroeg onder de wol kruipen vanavond :)
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.071 seconden met 22 queries.