YaBB.nl

Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Platinum Support en toekomst  (gelezen 9232 keer)

spikecity

• Gast
Platinum Support en toekomst
« Gepost op: 18 juni 2003, om 17:45:39 »

Luitjes,

Zoals inmiddels uit en te na beschreven is ons leven een beetje overhoop gegooid de laatste 6 maanden, en na lang wikken en wegen heb ik besloten Platinum voorlopig te laten voor wat het is (ik schrijf nog wel af en toe iets, maar ik heb niets spectaculairs meer gepland).
Ook op het platinum demoboard (waar engelstalige support wordt gegeven) voel ik me de laatste maanden een beetje een "one man army" wat ook niet goed is voor mijn gemoedsrust, en het neigt me heel erg platinum te laten voor wat het is en mijn energie voorlopig te richten op de vele projecten die ik zakelijk en privé nog op stapel heb staan.

Mocht iemand hier een ander idee over hebben of een deel van de kar willen trekken dan hoor ik het graag, want op deze manier gaat het dus niet.

Ron

Wimmie

• Junior YaBB'er
  • **
  • Geslacht: Man
  • Peace to the kind of the world
    • The Blackfoot
Re:Platinum Support en toekomst
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2003, om 17:05:29 »

Best Ron,

Het is ook niet allemaal zomaar uit de lucht komen vallen, dus neem gewoon je tijd ervoor om tot rust te komen.

Besteed gewoon zoals je wilt tijd aan jezelf en aan je gezin.

T/m heden heb je een mooie versie weggezet en kan deze ermee door :)

Dus voel je vooral niet bezwaard en wanneer de tijd rijp is dan zien we je wat vaker hopelijk.

Wellicht dat er anderen zijn die de draad even op kunnen pakken. Want alleen is maar alleen....

Enfin, wij zijn je nog niet vergeten en hopen alsnog over een tijdje nog wat spectaculiare dingen van jou mee te maken :)

MentaR

• YaBB freak
  • MentaR WeB
    • MentaR WeB
« Reactie #2 Gepost op: 24 juni 2003, om 23:33:41 »

Hier sluit ik me bij aan :) Je hebt echt VEEEEEL al gedaan, waar ik echt mijn petje voor afneem! Als ik goed was met Perl had ik het zeker van je over willen nemen, maar wat dat betreft kan ik er helemaal niets mee :) (jawel: ik kan hoi laten verschijnen op het scherm, aan de hand van een handleiding ;))

Groeten en sterkte/suc6 (streep door wat niet van toepassing is) Christian!!
<<<En onthou....als de dagen korter worden...blijf dan altijd krenten in de pap fleppen>>>

spikecity

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2003, om 20:35:26 »

Als ik goed was met Perl had ik het zeker van je over willen nemen, maar wat dat betreft kan ik er helemaal niets mee :) (jawel: ik kan hoi laten verschijnen op het scherm, aan de hand van een handleiding ;))
Hoe dacht je dat ik Perl geleerd had dan ;)

Wimmie

• Junior YaBB'er
  • **
    • The Blackfoot
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2003, om 21:49:16 »

Hee Spikey gezien het feit dat jij je gaat richten op een andere Yabb versie vraag ik me af of je al gedacht hebt aan een conversie voor de Platinum gebruikers ??

Ik neem aan dat je ons toch niet in de kou wilt laten staan :)

Dat zou wel heel erg aardig zijn :)

Edit door Wezz6400: berichten samengevoegd. Gebruik de volgende keer de verander knop a.u.b. :)
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2003, om 23:02:28 door Wezz6400 »

SP2 Dev Team (Ron)

• YaBB freak
  • SP2 is het helemaal !
    • YaBB SP2 Developer Board
« Reactie #5 Gepost op: 19 oktober 2003, om 01:00:57 »

Aangezien Platinum nagenoeg file compatible is met SP1.x is de meegeleverde converter waarschijnlijk genoeg om de conversie voor 95% automatisch te laten doen.
Bovendien gaat spikecity.net ook over op SP2 als deze uit de beta is, dus moet ik mijn eigen board ook 100% converteren, waarmee ik wil zeggen dat het einde van Platinum betekent dat er een goede converter komt om Platinum om te zetten naar SP2 ;D

Ron
« Laatst bewerkt op: 19 oktober 2003, om 01:01:25 door SP2 Dev Team »

Wimmie

• Junior YaBB'er
  • **
    • The Blackfoot
« Reactie #6 Gepost op: 19 oktober 2003, om 02:35:23 »

Da's goed nieuws en van de compatibiliteit dat klopt want dat heb ik al gezien. Maar waar is de meegeleverde converter ???

Die heb ik nl niet gezien ?

Alvast bedankt voor je berichtje en je hebt gelijk alleen is maar alleen.

Ik heb wel een goed gevoel dat het je al wat beter gaat dus hoop ik dit ook voor jou en je vrouw.

Veel geluk en een goede gezondheid en de groetjes aan je vrouw. :-*

SP2 Dev Team (Ron)

• YaBB freak
  • SP2 is het helemaal !
    • YaBB SP2 Developer Board
« Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2003, om 00:48:44 »

Da's goed nieuws en van de compatibiliteit dat klopt want dat heb ik al gezien. Maar waar is de meegeleverde converter ???

Die heb ik nl niet gezien ?

Alvast bedankt voor je berichtje en je hebt gelijk alleen is maar alleen.

Ik heb wel een goed gevoel dat het je al wat beter gaat dus hoop ik dit ook voor jou en je vrouw.

Veel geluk en een goede gezondheid en de groetjes aan je vrouw. :-*
Wim,

Eerst een perfect werkend supersnel board afleveren en dan pas de gadgets.
Op dit moment veranderd er nog te veel aan de bestandstructuren (ten voordele van nog meer snelheid) dat het nu al converteren van een SP1.x board naar SP2 nutteloze en verloren tijd is.
Dat is ook het vervelende van beta testen bijv de berichten die je in beta 4 hebt geschreven kan je dus in beta 5 niet meer gebruiken en kan je je board dus weer opnieuw opzetten.
Alles zal uiteraard wel goed geconverteerd gaan worden op het moment dat we een Release Candidate gaan uitbrengen.
Op dit moment..... nog effe wachten.

Bedankt voor je goede wensen, alles gaat hier eigenlijk best wel weer aardig nu.

Groetjes,

Ron
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.082 seconden met 21 queries.